اخبار داخلی
شماره: 2471
1391/11/30 - 03:57
دومین سمپوزیوم سلول های بنیادی خون بندناف برگزار می شود

"دومین سمپوزیوم سلول های بنیادی خون بندناف پتانسیل ها و چشم اندازها" 4و 3 اسفند ماه سال جاری در محل پژوهشگاه رویان برگزار می شود.

 

به گزارش بنیان، "دومین سمپوزیوم سلول های بنیادی خون بندناف پتانسیل ها و چشم اندازها"  با هدف ارائه مباحث جدید در حیطه سلول درمانی با استفاده از سلول های بنیادی،  ارتباط بانک های خون بند ناف و مراکز پیوند موجود در کشور با یکدیگر و ارائه مسائل نو در حیطه پیوند خون بندناف برگزار می شود.

دکتر مرضیه ابراهیمی دبیر علمی این همایش گفت: این نشست با محوریت پیشرفت های اخیر در حیطه طب ترمیم، طب پیوند سلول های بنیادی خونساز و آشنایی با استانداردهای ذخیره سازی خون بندناف و با استفاده از توانمندی و تجربیات اساتید برجسته برگزار خواهد شد. در حاشیه برگزاری سخنرانی ها، اجرای کارگاه های عملی در زمینه  تعیین HLA، تعیین پتانسیل کلونی زایی و پردازش خون بندناف، به ارتقای سطح علمی و عملی دانش پژوهان کمک خواهد نمود.

بی شک، برگزاری این نشست علمی، بدون همکاری اساتید و اندیشمندان در حوزه های مختلف علمی امکانپذیر نخواهد بود، لذا کمال سپاس و قدردانی را از بذل همکاری مراکز مختلف چون مرکز تحقیقات هماتولوژی – انکولوژی و پیوند سلول های بنیادی ، موسسه خیریه محک، سازمان انتقال خون ایران ، انجمن خون و سرطان کودکان ایران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی اعلام می دارم و پیشرفت های روزافزون و تعالی علمی تمام اندیشمندان دلسوز را از درگاه حق خواستارم و در انتظار شکوفایی تمام انگیزه های ناب علمی شان می باشم.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی WWW.CORDBLOOD.IR مراجعه نمایند.

پایان مطلب/

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved